מגמות בעיצוב פנים שיעלו את ערך הבית

אגלה לכם מה למדתי בעבודתי כמעצבת פנים על שדרוג ערך הבית בכמה צעדים פשוטים
בטי יעקובסון

 המראה של הבית שלכם והתחושה שהוא מעניק, משפיעים באופן ישיר ומשמעותי על המכירה שלו. סגנון ישן, חוסר תאורה וחללים קטנים ובלתי מאורגנים הם כולם מורידים את רמת האטרקטיביות עבור קונים פוטנציאליים. לפני המכירה, התמקדו בביצוע עדכונים על בסיס הטרנדים החדשים של השנה. עדכונים אלה יעניקו לכם את התמורה הטובה ביותר להשקעתכם. קונים פוטנציאליים יתרשמו וזה יוסיף את הערך המוסף לביתכם.

הכנתי ארבעה מגמות פופולריות בעיצוב הפנים, כולל הערכת עלויות.
פרטים אלה יעזרו לכם להחליט במה להתמקד לפני שאתם מוכרים את הבית.

אחסון אחסון ועוד אחסון
השקעה בארונות תמיד תשתלם. כל הזדמנות ליצור שטח אחסון נוסף בתוך החלל הנוכחי שלך תוסיף ערך. כולם רוצים מקום רב יותר, למרות שמעט מהמתווכים מציעים למוכרים להשקיע בארון חדש לפני שהם מוכרים, זו דרך קלה לרצות את הקונה מבלי לבזבז הרבה כסף.
צרו ארון גדול ככל האפשר ואל תעמיסו אותו כך הקונה הפוטנציאלי יוכל לדמיין את דבריו נכנסים לחלל.

פירוט עלויות
עלות משוערת לארון חדר שינה הורים יכול לעלות מ 6,000-20,000
תלוי בגודל, בעיצוב ובאיכות החומרים.

חדר רחצה
חדרי הרחצה מקבלים סוף סוף את תשומת הלב המגיעה להם. אנשים לא מעוניינים יותר בחדרי רחצה דחוסים ועמוסים הם מחפשים נווה מדבר, מקום להתרחק ממנו ולהירגע לרגע. שיפוץ חדר רחצה יתן לך ערך ענק בשדרוג הדירה למכירה, ולקוחות יהיו מוכנים לשלם יותר כדי לקבל בית עם חדר רחצה משופץ ומעודכן.
לא חייבים לבצע שיפוץ של הצנרת שיפוץ יכול להיות רק של החומרים כמו ריצוף חיפוי כלים סניטרים ונגרות חדשה.
אם אינכם מוכנים כלכלית או נפשית לשיפוץ שלם, התמקדו בשדרוגים קטנים כמו תאורה עדכנית, משטחי דלפק מודרניים והחלפת זכוכית המקלחון והאסלה.

פירוט עלויות
עלות משוערת לשיפוץ חדר רחצה 20,000 – 40,000 ש”ח
תלוי בגודל החדר בעיצוב ובאיכות החומרים.

מטבח
מטבח אלגנטי, פשוט ומאוזן, מציע לבעלי בתים מראה קלאסי עם ניגודיות בולטת ועכשווית. טרנד עולה במטבחים – לשלב חומרים כמו מתכות.
המטבח הוא אחד המקומות הפופולריים ביותר בבית, ובכל שנה יש מגמה שונה לעיצוב פנים המכתיבה שדרוגים ושיפוצים. אמנם שדרוג מטבח הוא לא זול אך היות והוא חלק מכריע בהחלטת הרכישה של לקוחות זה הופך אותו לפרויקט ראוי. התמקדו במגעים הקטנים שעושים הבדל גדול בניגודיות צבע וסגנון.

פירוט עלויות
נגרות מטבח 30,000-80,000
מטבח שייש 10,000-20,000
תלוי גודל, עיצוב ואיכות החומרים.

רצפה חדשה
רצפה משפרת באופן דרסטי את מראה הבית ומוסיפה מראה עשיר יותר לבית
הדרך הזולה ביותר לחדש את הרצפה יהיה לשים עליה פרקט
פרקט למינציה הוא הדרך הזריזה הזולה והטובה ביותר.
אם יש לכם רצפת עץ ישנה אין צורך להחליף רק חדשו אותה הזמינו שיוף וצבע.
אם זו השקע גדולה מידי עבורכם, תוכלו לרכוש שטיח גדול כך שיסתיר את הרצפה הקיימת ויתן מראה עדכני יותר.

פירוט עלויות
עלות משוערת מחיר פרקט למינציה 80-180 ש”ח למטר
עלות התקנה 45 ש”ח למטר

לפני שאתם יוצאים לשיפוץ התייעצו עם מעצבת פנים שתוכל לעזור לכם בבחירת החומרים והכנת תכנית פעולה, כך תהיו בטוחים שהבחירות נעשות בצורה מקצועית ויתאימו לקהל רחב ככל האפשר.

יש מצב שבסיום כל כך תהיו מרוצים שלא בטוח שעוד תרצו למכור 🙂

עיצוב הבית מתחיל עכשיו
בואו ניפגש ונתחיל לעבוד

בטי יעקובסון מעצבת פנים, מומחית בתכנון עיצוב ושיפוץ בתי מגורים. מגיעה לתחום העיצוב לאחר 18 שנה של תפקידים בכירים בתחום ההייטק ומביאה איתה את הסטנדרט הגבוהה והבלתי מתפשר מהתחום. חיה ונושמת את תחום העיצוב בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ובוגרת לימודי תכנון ועיצוב פנים, בעלת סטודיו לעיצוב פנים ברמת השרון שעובד על פרויקטיים בכל חלקי הארץ. בכל פרויקט מושקעת יצירתיות ומחשבה רבה, תוך כדי התחשבות והקשבה מרבית ברצונות והחלומות של הלקוח. הדגש הוא על חוויה טובה, רגועה, שקטה ובטוחה לאורך כל הדרך עד לתוצאה המושלמת.

הצטרפו אליי