מעצבת פנים טובה חוסכת לכם כסף וכאב ראש

9 סיבות למה מעצבת פנים טובה חוסכת לכם זמן כסף ותרופות נגד כאבי ראש!
בטי יעקובסון

 תתארו לכם שהייתם מקבלים את המתכון המדויק של השף האהוב עליכם וגם מקבלים ארגז עם כל המצרכים ואתם והשף הייתם מתחילים להכין את המנה המפורסמת שלו. האם היה לה את אותו הטעם? האם שניכם הייתם מסיימים באותו הזמן? גם אם אתם מוכשרים, יש דברים בהם ניסיון הוא אלמנט חשוב להצלחה. 
זו בדיוק הסיבה לקחת מעצבת פנים. כי תמיד זה יוצא יותר מדוייק, יפה ואסתטי ותמיד היא תעשה את זה בחצי מהזמן. וזמן שווה כסף.

מטבע הדברים פרויקט שיפוץ מכיל בתוכו המון חלקים, המון ספקים והמון פרטים. מעצבת פנים טובה תדע לנצח על התזמורת הזו כך שתאפשר לכם להמשיך בשגרת היום שלכם ולא להפסיק לעבוד בשביל לבצע את הפרויקט .

חיסכון בכסף
זה אולי נשמע מוזר, שתשלום למעצבת פנים בעצם חוסך לך כסף, עם זאת שכירת מעצבת יכולה לעזור לכם להימנע מטעויות יקרות שלא רק יעזרו לך לחסוך כסף אלא גם יכולות להגדיל את ערך הבית שלכם.

אבחון מקצועי
מעצב פנים תיתן לכם הערכה מקצועית של מצבכם, שתוביל לתוכנית פעולה איתנה. סדר הדברים בתוכנית עיצובית הוא המפתח בקביעת מה ניתן לשנות מחדש או לערוך. זה לא ישפיע רק על התקציב אלא יעזור לך להשקיע אותו בצורה יעילה יותר. “מעצבת מציעה זוג עיניים נוסף שיכול להבחין בדברים שאולי אתם לא.

תקצוב ותכנון
מעצבת טובה תשמור על התקציב שלכם ותחסוך לכם זמן ומאמץ. מעצבת יודעת להתאים לכם את הפתרונות העיצוביים והספקים הנכונים לתקציב שלכם. זה יחסוך לכם כמויות אינסוף של חקר מוצרים, מותגים ומחירים. למעצבת יש את כל זה בקלות.

פיקוח על הקבלן
גם אם אתם סומכים מאוד על הקבלן, בפרויקט כזה תמיד צריך עוד זוג עיניים מיומנות שיעברו על כל הפרטים הקטנים ויראו שהם מתבצעים לפי התכנית. לגלות שפספסו שקע לדייסון אחרי שהקבלן יצא והקירות צבועים יותר כואב מאשר לגלות את זה תוך כדי העבודה שעוד ניתן לתקן. כמו להבין שהמנורה מעל פינת האוכל לא ממורכזת לשולחן. מעצבי פנים רגילים לחפש דברים שאנחנו עשויים להתעלם מהם.

הכי מעודכנים
מעצבי פנים חשופים למגוון רחב יותר של חומרים, חיבורים, משאבים וסחורה. הם מקבלים עדכונים שוטפים מהספקים בארץ, מוזמנים לכנסים על כל מוצר חדש, ומודעים לכל הוזלה שקיימת במוצרים.

חיבור לספקים
למעצבים יש אנשי קשר רבים בענף שיפוץ הבית. הם יכולים לחסוך לכם זמן וכאבי ראש בחיפוש אחר הקבלן אמין וחשמלאי מעולה. מעצבי פנים כבר עבדו אם האנשים האלה בעבר ויכולים להמליץ עליהם ממקור ראשון.

וואו פקטור
מעצבים יכולים לעזור לתת לכם את גורם ה”וואו״ שאנחנו מחפשים. הם מאומנים לחשוב אחרת במרחב ולראות תמונה כוללת שלעתים קרובות הלקוחות אינם יכולים לראות מראש. אנחנו מאומנים לחשוב מחוץ לקופסה כי זה מה שאנחנו עושים כל היום.

עין מאומנת
מעצבת פנים היא אשת מקצועה עם עין מיומנת שיכולה לומר לכם אוטומטית אם יש משהו לא בסדר או נכון עם חלל. זה יתרון מרכזי בעת קבלת החלטות אסתטיות. זו תוצאה של שנים של ניסיון. פעמים רבות בעלי בתים מנסים לעשות הכל בעצמם, ומגלים את השגיאות שלהם רק בסוף שיפוץ.

לספר את הסיפור שלכם
עיצוב פנים הוא מיומנות ואומנות שרק ישפרו את המרחב ואת איכות חייכם, אבל זה בתנאי שזה יספר את הסיפור האישי שלכם, אחרת העיצוב יראה טוב אבל ללא שום קשר אליכם. מעצבת פנים טובה צריכה לדעת לספר את הסיפור האישי שלכם ולהפוך את זה לחוויה חזותית ואסתטית.

עיצוב הבית מתחיל עכשיו
בואו ניפגש ונתחיל לעבוד

בטי יעקובסון מעצבת פנים, מומחית בתכנון עיצוב ושיפוץ בתי מגורים. מגיעה לתחום העיצוב לאחר 18 שנה של תפקידים בכירים בתחום ההייטק ומביאה איתה את הסטנדרט הגבוהה והבלתי מתפשר מהתחום. חיה ונושמת את תחום העיצוב בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ובוגרת לימודי תכנון ועיצוב פנים, בעלת סטודיו לעיצוב פנים ברמת השרון שעובד על פרויקטיים בכל חלקי הארץ. בכל פרויקט מושקעת יצירתיות ומחשבה רבה, תוך כדי התחשבות והקשבה מרבית ברצונות והחלומות של הלקוח. הדגש הוא על חוויה טובה, רגועה, שקטה ובטוחה לאורך כל הדרך עד לתוצאה המושלמת.

הצטרפו אליי