- שיפוץ ועיצוב הבית תל אביב -

בטי יעקובסון

מה חשוב לדעת לגבי שיפוץ ועיצוב הבית תל אביב

כשמתכננים שיפוץ ועיצוב הבית תל אביב צריך לשים את עיצוב המטבח במרכז העשייה. המטבח צריך להיות  ממוקם בחלל נגיש בבית כך שהוא יהיה נוח לשימוש ולהשתלב באופן הרמוני בחלל המעוצב. מטבח שמעוצב נכון יכול לאפשר אוירה של בצוותא, מקום בו מבשלים, אוכלים ונהנים להיות בו ביחד.

לגבי התאמה לסגנון החיים

כשמדובר על שיפוץ ועיצוב הבית מרכז המטבח, כדאי לקחת בחשבון אזור האחסון ומשטחי עבודה גדולים ונוחים לשימוש יומיומי. צריך להתאים את העיצוב לסגנון החיים ולאופן העבודה המתוכנן במטבח. במהלך שיפוץ ועיצוב הבית בהרצליה יש לחלק את המטבח לאזורים שונים ומוגדרים ולמקם בתוכם בהתאמה לשימושים את המקרר, הכיריים, התנור והכיור. את משטח העבודה המרכזי יש למקם בין הכיריים לכיור באופן מרווח ונוח עד כמה שניתן.

אזור הישיבה במטבח

עוד חשוב לתכנן מראש במהלך שיפוץ ועיצוב הבית מרכז, את שטח האחסון למזון יבש באופן שימושי וקל לגישה בזמן האפייה והבישול. דווקא את אזור הישיבה כדאי להרחיק מעט מאזור העבודה על מנת לאפשר שימוש מקביל הרחק מהפעילות של הכנת האוכל.

מיקום התאורה

בכל שיפוץ ועיצוב הבית ברמת גן, יש חשיבות לקונספט המרכזי מהבחינה של שימוש בחומרים וגוונים עיצוביים על מנת לקבל יצירה שלמה המשלבת באופן הרמוני ותפיסתי. שיפוץ ועיצוב הבית תל אביב צריך לכלול התייחסות מיוחד לנושא התאורה במטבח. גופי התאורה יכולים להדגיש את החלוקה לאזורים השונים ולבטא את היופי של כל אזור. במהלך שיפוץ ועיצוב הבית בגבעתיים חשוב לחשוב כיצד רוצים להאיר את משטחי העבודה באופן יעיל ופרודוקטיבי להפעלת המטבח בהתאם לכמות האור הטבעי שנכנס מהחלונות בשעות השונות

סגנון עיצובי

גופי תאורה באזור האכילה במטבח יכולים למשוך את תשומת הלב ולהפוך את החלל שיושבים בו למעודן ויפה. במהלך שיפוץ ועיצוב הבית בהרצליה בסגנון מודרני, כדאי להתאים לגופי התאורה עיצוב מינימליסטי של הרהיטים האחרים, כמו, ארונות, מקררים ותנורים על מנת שישלימו מבחינה עיצובית לתפיסה קונספטואלית אחת.

שיפוץ ועיצוב הבית תל אביב עם מעצבת וותיקה ומנוסה

אם אתם שוקלים שיפוץ ועיצוב הבית ברמת גן, או מחפשים, שיפוץ ועיצוב הבית בגבעתיים, כדאי שתכירו את מעצבת הפנים בטי יעקובסון. במוקד תפיסתה העיצובית ההנחה שהחלל בו אנו חיים משפיע בצורה ישירה ויומיומית על איכות חיינו. לבטי יעקובסון סגנון עיצוב ייחודי המאופיין בקווים נקיים ובשילוב של תחכום ופשטות.

עיצוב הבית מתחיל עכשיו
בואו ניפגש ונתחיל לעבוד

בטי יעקובסון מעצבת פנים, מומחית בתכנון עיצוב ושיפוץ בתי מגורים. מגיעה לתחום העיצוב לאחר 18 שנה של תפקידים בכירים בתחום ההייטק ומביאה איתה את הסטנדרט הגבוהה והבלתי מתפשר מהתחום. חיה ונושמת את תחום העיצוב בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ובוגרת לימודי תכנון ועיצוב פנים, בעלת סטודיו לעיצוב פנים ברמת השרון שעובד על פרויקטיים בכל חלקי הארץ. בכל פרויקט מושקעת יצירתיות ומחשבה רבה, תוך כדי התחשבות והקשבה מרבית ברצונות והחלומות של הלקוח. הדגש הוא על חוויה טובה, רגועה, שקטה ובטוחה לאורך כל הדרך עד לתוצאה המושלמת.

הצטרפו אליי