ג'פנדי - עיצוב פנים מינימליסטי

ג’פנדי הוא סגנון עיצוב חדשני שנכנס להרבה בתים בעולם, שילוב של סגנון סקנדינבי ויפני, השילוב המושלם בין עיצוב פנים מינימליסטי, פשטות ופונקציונאליות תחת מסגרת אחת.

הסגנון מציע שילוב מרהיב של פשטות ואיכות, מעניק לבית תחושת שלווה ורוגע.

בסגנון עיצוב פנים מינימליסטי שמים דגש על קווים ישרים ונקיים, פרופורציונליות ומרחב בחלל, ריהוט פרקטי ובעל שימוש ומטרה.

Less is more

עיצוב פנים מינימליסטי דוגל בניקיון, כמה שפחות אלמנטים ואובייקטים בחלל.

בעיצוב פנים מינימליסטי נעשה שימוש בפלטת צבעים בהירים, חומרים בצורתם הטבעית, במשטחים גדולים כמו אריחים גדולים ולוחות עץ גדולים.

בתרבות היפנית מאמינים בחיי פשטות ומינימליזם ומכאן החיבור הטבעי לעיצוב מינימליסטי.

בסגנון העיצוב פנים הסקנדינבי שמים דגש גם כן על קווים נקיים, שימוש בחומרים טבעיים בעיקר עץ, פלטת צבעים מונוכרומטית, רהיטים פונקציונליים ושימושיים, אור טבעי וטקסטיל על מנת לייצר תחושה חמימה ונעימה.

הסגנון מגיע מצפון אירופה ונקרא גם סגנון נורדי.

ג'פנדי - השילוב המושלם

  העיצוב הג’פנדי עושה שימוש באלמנטים משני הסגנונות  – עיצוב פנים מינימליסטי ועיצוב פנים סקנדינבי באופנים הבאים:

  1. שימוש בצבעים טבעיים ובהירים, ושימוש של צבעים חמים של עץ משמשים ליצירה של תחושת רווחה ושלווה, השימוש בצבעים אלו מעניק לחלל מראה נקי ומאוזן.
  2.  חומרים טבעיים ובלתי מעובדים – הסגנון הג’פנדי מעריך את הקשר לטבע ולכן חשוב להשתמש בחומרים טבעיים כמו עץ, אבן, טקסטיל, זה יכול להיות ריהוט מעץ מלא, חיפויים או צמחיה טבעית, וילונות, שטיחים וכריות רכות.
  3. פריטים פרקטיים ופונקציונליים – הסגנון דורש רהיטים שמתאימים לשימוש יומיומי עמידים, פרקטיים ופונקציונליים ריהוט קל ומינימליסטי.
  4. עבודת יד וייחודיות – הסגנון הג’פנדי שם דגש ומעריך הכנסה של פרטים ייחודיים ועל-זמניים שניתן לשלב

    רהיטים מיוחדים פייסים חד פעמיים שנוצרו על ידי אמנים או נוצרו בטכניקות מיוחדות, הפריטים יוסיפו טאצ’ אותנטי בחלל ויתנו ערך ליצירות.

  5. איזון בין חמימות לקור – אחד האתגרים בעיצוב ג’פנדי הוא ליצור איזון בין החמימות והנוחות המזמינה של העיצוב הסקנדינבי לבין הקרירות הרגועה של העיצוב היפני – מינימליסטי. כדי לייצר את השילוב צריך לשים לב שיש חיבור בין צבעים בהירים, צורות גיאומטריות ישרות ומרחבים, לבין טקסטיל רך רהיטים מעץ ותאורה שמייצרת תחושה חמימה ומזמינה. 

העיצוב הג’פנדי מייצר תחושה של שלווה סדר וניקיון לכן אנשים מתחברים אליו מאוד, בעוד הם מגיעים מהעולם הרועש והתוסס בחוץ, בבית הם מחפשים את השקט והרוגע ולכן הסגנון הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות.

הוא חף מטרנדים ואין לו הגבלה של זמן, הוא פרקטי ופונקציונאלי מזמין חמים ומרגיע.

עיצוב הבית מתחיל עכשיו
בואו ניפגש ונתחיל לעבוד

בטי יעקובסון מעצבת פנים, מומחית בתכנון עיצוב ושיפוץ בתי מגורים. מגיעה לתחום העיצוב לאחר 18 שנה של תפקידים בכירים בתחום ההייטק ומביאה איתה את הסטנדרט הגבוהה והבלתי מתפשר מהתחום. חיה ונושמת את תחום העיצוב בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ובוגרת לימודי תכנון ועיצוב פנים, בעלת סטודיו לעיצוב פנים ברמת השרון שעובד על פרויקטיים בכל חלקי הארץ. בכל פרויקט מושקעת יצירתיות ומחשבה רבה, תוך כדי התחשבות והקשבה מרבית ברצונות והחלומות של הלקוח. הדגש הוא על חוויה טובה, רגועה, שקטה ובטוחה לאורך כל הדרך עד לתוצאה המושלמת.

הצטרפו אליי