כמה עולה עיצוב פנים

כמה עולה מעצבת פנים? כל התשובות שאתם מחפשים בכתבה אחת קצרה
בטי יעקובסון

  כשהולכים לשיפוץ, לרובנו יש שתי מחשבות ראשונות בראש, האם אני צריך מעצבת פנים וכמה זה יעלה לי. לגבי השאלה הראשונה, זה אולי נשמע מיותר להעסיק מעצבת פנים כי אתם בטח חושבים שעבודה עם מעצבת פנים היא מאוד יקרה. אמנם מדובר בהוצאה נוספת, אך עבודה עם מעצבת פנים מקצועית יכולה לחסוך כסף זמן ותסכול רב. מעצבת יכולה להקל על התהליך כולו וממש להחיות את החלומות שלכם בבית החדש. 

אז כמה יעלה לכם עיצוב הפנים ?

כשתתחילו לחפש מעצבת פנים תראו שהמחירים והשירותים משתנים ממעצבת למעצבת, כמו בכל תחום גם כאן אין מחיר אחיד. יש מעצבים שגובים לפי שעה, יש שגובים לפי שלבים ויש שגובים תשלום קבוע מראש עבור הפרויקט כולו.

באופן עקרוני לכל פרויקט יש עלות אחרת, בעיקר בגלל כמות העבודה הנדרשת ולכן קשה מאוד לייצר מחירון עיצוב פנים. לדוגמה, מעצבת פנים לא תיקח את אותו מחיר עבור פרויקט של שיפוץ של דירת חדר וחצי בעלות שיפוץ של 150,000 ש״ח (פרוייקט של חודשיים), לעומת פרוייקט של בניית בית פרטי חדש בעלות של 3,000,000 ש״ח (פרוייקט של שנתיים). יש הרבה משתנים שלוקחים בחשבון כשבונים הצעת מחיר, בניהם כמות חדרים, קומות, אמבטיות, מרפסות, נגרויות, ולא פחות חשוב זמן הפרויקט.

למרות שאין יכולת לכתוב מחיר כללי כמה עולה מעצבת פנים, ככלל אצבע אפשר להעריך כי זה יהיה בין 10% ל 20% מעלות הפרויקט כולו וכל זה בהינתן כי המעצבת גם מתכננת ומלווה את הפרויקט לכל אורכו, ממש מהתחלה ועד הסוף.

אז איך בוחרים מעצבת?

חשוב להבין שבסוף המחירים בין המעצבות השונות יהיו דומים, יהיו יותר יקרות ויהיו יותר זולות כמו כל דבר בחיים. ואם זאת חשוב לציין כי המחיר הוא לא הפרמטר היחיד שחשוב.

בראש ובראשונה, תבחרו מעצבת פנים שאתם מתחברים אליה. לעיצובים ולאישיות, אתם הולכים להיות המון זמן ביחד ולבנות בית ביחד, וזה לא משהו שאפשר לעשות עם כל אחד. תעברו על העבודות שלה, תשאלו שאלות, תקראו מה אומרים לקוחות העבר שלה ותקבלו החלטה שזה הבן אדם שאיתו אתם רוצים לעבור את המסע הזה.

דבר שני הוא לשים לב מה בדיוק כוללת הצעת המחיר, הרבה פעמים אנחנו מסתנוורים מהצעת מחיר מאוד זולה ולא שמים לב שחסרים שם המון אלמנטים. האם יש תכנון של כל הדברים שאנחנו צריכים? כמו תכנון חשמל, אינסטלציה, נגרויות, העמדת רהיטים, ועוד. האם זה כולל ימי רכישות? כמה ימים רכישות? האם זה כולל כתב כמויות? מה עם בחירת ספקים? 
האם זה כולל ליווי מלא? האם זה כולל ביקורים בשטח? והרשימה עוד נמשכת ונמשכת, חשוב להבין את הפרטים ולא רק את המחיר.

רוצים לדעת כמה יעלה לעבוד איתי?
מלאו את הפרטים ואשמח לחזור אליכם

עיצוב הבית מתחיל עכשיו
בואו ניפגש ונתחיל לעבוד

בטי יעקובסון מעצבת פנים, מומחית בתכנון עיצוב ושיפוץ בתי מגורים. מגיעה לתחום העיצוב לאחר 18 שנה של תפקידים בכירים בתחום ההייטק ומביאה איתה את הסטנדרט הגבוהה והבלתי מתפשר מהתחום. חיה ונושמת את תחום העיצוב בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ובוגרת לימודי תכנון ועיצוב פנים, בעלת סטודיו לעיצוב פנים ברמת השרון שעובד על פרויקטיים בכל חלקי הארץ. בכל פרויקט מושקעת יצירתיות ומחשבה רבה, תוך כדי התחשבות והקשבה מרבית ברצונות והחלומות של הלקוח. הדגש הוא על חוויה טובה, רגועה, שקטה ובטוחה לאורך כל הדרך עד לתוצאה המושלמת.

הצטרפו אליי