עיצוב דירת פנטהאוז

עיצוב דירת פנטהאוז הוא פרויקט מורכב ומאתגר המשלב בו כמה חללים שצריכים להתחבר בצורה הרמונית לבית שלם בכמה מפלסים.

המילה “פנטהאוז” מקוטלגת לרוב כבית מאוד יוקרתי בעיצוב אך זה בכלל לא מחייב, דירות פנטהאוז יכולות להיות בכל סגנון עיצובי לטעם הדיירים, אכן יותר יקר לעצב דירת פנטהאוז בגלל תכולת העבודה הכפולה והשטחים הרחבים יותר מאשר בדירה.

עיצוב דירת פנטהאוז - איך ניגשים לזה?

כמו בכל פרויקט כאשר לקוחות מגיעים למעצבת פנים הדבר הכי חשוב הוא לעשות קודם כל בירור הצרכים

כך גם בדירות פנטהאוז רק שבדירת פנטהאוז החללים מתחלקים על שתי קומות, חשוב לדעת מה אורח החיים בבית בשותף כדי לדעת לתכנן את החללים שיתאימו לצרכים של המתגוררים בבית.

תכנון נכון בליוי מעצבת פנים ינצל וימקסם את החלל בצורה הכי נכונה ונוחה עבור הלקוח.

עיצוב דירת פנטהאוז - חלוקת החללים בין מפלסים

בשלב התכנון הדברים הכי מהותיים בתכנון הוא מיקום החללים. החלוקה היא חללים ציבוריים וחללים פרטיים. מיקום מאוד משמעותי בתכנון הוא החללים הציבוריים שהם המטבח והסלון. בדרך כלל החלל הציבורי יהיה בקומת הכניסה, ויתפוס את רוב השטח שלה.

והחללים הפרטיים יהיו בקומה השניה כך שתהיה יותר פרטיות אך לא בהכרך, לפעמים החלוקה תהיה גם בין החלל הפרטי של ההורים לבין שאר בני המשפחה.

בנוסף ולא פחות חשוב, עיצוב המרפסות, לפי כל לקוח והצרכים שלו, צריך לדעת לעשות את השילוב של המרפסת בצורה מיטבית ושימושית תוך מחשבה על שילוב החוץ והפנים.

עיצוב דירת פנטהאוז- בחירת סגנון עיצובי

כאשר מסתיים שלב תכנון החלל של דירת הפנטהאוז יגיע שלב הסגנון העיצובי, כל לקוח והסגנון שהוא אוהב שיהיה הקו המנחה של כל הבחירות – מבחירת האריחים והכלים הסניטריים דרך בחירת גימור הנגרויות ועד לבחירת האקססוריז והאומנות בבית. חשוב כאשר בוחרים את הסגנון להשתדל להיצמד אליו כדי שכל החללים יהיו בהרמוניה ותורגש הזרימה וחיבור.

פרויקט עיצוב דירת פנטהאוז מלווה בהרבה בחירות כאלו כי זה חלל יותר גדול. כאשר מעצבת פנים מלווה פרויקט גדול כמו עיצוב דירת פנטהאוז היא עוזרת ללקוחות לדייק את הבחירות וגם להישאר בקו המנחה את הסגנון העיצובי שהלקוחות אהבו, מעצבת פנים מנוסה רואה את התמונה הרחבה ורואה איך החומרים מתחברים ויוצרים את אותה הרגשה שהלקוחות מחפשים לקבל בעיצוב דירת הפנטהאוז ולכן תדע להכווין את הבחירות הנכונות ביותר עבורם.

עיצוב הבית מתחיל עכשיו
בואו ניפגש ונתחיל לעבוד

בטי יעקובסון מעצבת פנים, מומחית בתכנון עיצוב ושיפוץ בתי מגורים. מגיעה לתחום העיצוב לאחר 18 שנה של תפקידים בכירים בתחום ההייטק ומביאה איתה את הסטנדרט הגבוהה והבלתי מתפשר מהתחום. חיה ונושמת את תחום העיצוב בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ובוגרת לימודי תכנון ועיצוב פנים, בעלת סטודיו לעיצוב פנים ברמת השרון שעובד על פרויקטיים בכל חלקי הארץ. בכל פרויקט מושקעת יצירתיות ומחשבה רבה, תוך כדי התחשבות והקשבה מרבית ברצונות והחלומות של הלקוח. הדגש הוא על חוויה טובה, רגועה, שקטה ובטוחה לאורך כל הדרך עד לתוצאה המושלמת.

הצטרפו אליי