עיצוב פנים מודרני

הרבה פעמים כשאנחנו נכנסים לבית חדש, או בית ששופץ לאחרונה ההרגשה שאנחנו מקבלים היא נקייה, רעננה ויש שיגידו מודרני אך לא בהכרח זה אומר שהסגנון שיש בבית הוא כזה.

בעיצוב פנים כמו באופנה יש סגנונות ובתקופות שונות יש דברים שיותר באופנה ויש שפחות וכמו באופנה לפעמים האופנה חוזרת על עצמה בתקופות שונות.

לכן לא כל מה שחדש ועכשווי הוא בהכרח עיצוב מודרני, למשל בתקופה הנוכחית, מאוד מודרני להשתמש בחומרים טבעיים כמו עץ, ראטן, קש וחומרי גלם נוספים ולהם להוסיף צבעים שמכניסים את הטבע אלינו הביתה.

את הסגנון הזה ניתן ניתן להגדיר כטרנדי.

אין הדבר קשור לעיצוב פנים מודרני.

אז מה זה בכלל עיצוב פנים מודרני?

עיצוב פנים מודרני מאופיין בקווים נקיים ללא פיתוחים, שימוש בחומרים גולמיים כמו עץ, בטון מתכת וזכוכית בצורה נקייה. בעיצוב פנים מודרני נעשה שימוש בתאורה שתופסת כמה שפחות מקום כמו גופי תאורה שקועים בתקרה ובקירות, גופי תאורה נתלים פשוטים וללא הרבה פיתוחים או חומרים שונים.

בפלטת הצבעים יהיו הצבעים כמו לבן שחור ואפור מאוד דומיננטיים אך ניתן לשלב איתם גם צבעים נוספים בצורה חלקה כדי להכניס קצת חמימות ועניין.

עיצוב פנים מודרני מתעדף את סידור ותכנון החלל בצורה פרקטית ונקייה וישים את הפונקציונליות במקום הראשון לכן חשוב מאוד לתכנן מראש את כל הפרטים החשובים להתנהלות היומיומית בבית.

בעיצוב פנים מודרני נעשה שימוש ברהיטים פרקטיים, לרוב ללא רגליים אלא מרחפים, רהיטים בהתאמה אישים מרצפה לתקרה שנטמעים בקירות ולא תופסים מקום ונוכחות בחלל ויהיו בעלי קווים ישרים וגיאומטריים.

עיצוב פנים מודרני – עיצוב יוקרתי וקר?

לא ולא, גם בעיצוב פנים מודרני ניתן להכניס רכות וחמימות, ניתן להשתמש בהרבה עץ שיכניס את החמימות, בגוונים לבנים הנוטים לצבע מוקה וטקסטיל על מנת לרכך את השימוש בקווים גיאומטריים.

יצירת איזון בין החומרים תוך שימוש בצורות גיאומטריות מייצרת לנו עיצוב פנים מודרני חם ומזמין.

שימוש בעיצוב פנים מודרני

ניתן לראות היום שימוש נרחב במוטיבים שקיימים בעיצוב פנים מודרני בבתים וחללים.

פרקטיות – אנשים אוהבים שהבית הוא פרקטי ונוח לשימוש, לניקוי ולאירוח

פונקציונאליות – בשלב התכנון של עיצוב הפנים יש דגש על מה קורה בשגרה ומה קורה כאשר מארחים וניתנת תשומת לב לפתרונות שצריך הלקוח כאשר יש עוד שימושים לחללים לא בשגרה.

וכמובן שימוש בחומרים שמשרים אווירה של ניקיון מרחב פתוח ואור.

את המוטיבים האלו אפשר לראות היום משולבים גם בסגנונות שהם לאו דווקא מודרניים אך עם זאת משתלבים. 

עיצוב הבית מתחיל עכשיו
בואו ניפגש ונתחיל לעבוד

בטי יעקובסון מעצבת פנים, מומחית בתכנון עיצוב ושיפוץ בתי מגורים. מגיעה לתחום העיצוב לאחר 18 שנה של תפקידים בכירים בתחום ההייטק ומביאה איתה את הסטנדרט הגבוהה והבלתי מתפשר מהתחום. חיה ונושמת את תחום העיצוב בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ובוגרת לימודי תכנון ועיצוב פנים, בעלת סטודיו לעיצוב פנים ברמת השרון שעובד על פרויקטיים בכל חלקי הארץ. בכל פרויקט מושקעת יצירתיות ומחשבה רבה, תוך כדי התחשבות והקשבה מרבית ברצונות והחלומות של הלקוח. הדגש הוא על חוויה טובה, רגועה, שקטה ובטוחה לאורך כל הדרך עד לתוצאה המושלמת.

הצטרפו אליי