- עיצוב הבית במרכז -

בטי יעקובסון

רכישת דירה חדשה היא אחת ההוצאות היקרות ביותר שאי פעם תצרכו להוציא בחיים. הבית שלכם הוא המקום, שאתם  נמצאים בו זמן רב שכן אתם קמים בבוקר וחוזרים אליו לאחר יום עבודה מפרך ומגדלים משפחה, בית מעוצב גורם לכם לצבור חוויות. 

חשוב לציין כי מעצבי פנים רבים ממליצים לבצע את עיצוב בית בשרון  לפני הכניסה אל הבית. אצלנו תוכלו להתאים היטב את הריהוט והאבזור הנלווה בהתאם לתקציב שלכם. מאמר זה מטרתו להעניק לכם את הכללים לעיצוב הבית במרכז. 

התחילו מעיצוב הבית במרכז – המבנה הפנימי 

עיצוב הבית ברמת השרון אינו קל בכלל, אך הדרך הטובה ביותר לעצב את הבית היא להיכנס אליו כאשר הוא ריק לחלוטין  עוד לפני המעבר לדירה. כאשר הדירה ריקה קל לכם יותר לתכנן את החדרים בצורה הטובה ביותר.  אם אתם רוצים חדרים גדולים או חדרים קטנים וכן אם אתם מעוניינים להוסיף נישות גבס או רהיטים שונים מובנים בתוך הבית עצמו.  לגבי התאורה אם אתם מעוניינים בתאורה טבעית בלבד עליכם לבדוק את גודל החלונות הקיימים בדירה ולהגדיל אותם בהתאם. 

צביעה, חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית 

עיצוב הבית ברמת גן אינו פשוט, הצביעה היא חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. לצבעים יש אמירה בעיקר על האישיות שלכם וכך מעצב הפנים יעזור לכם לבחור את הצבעים המתאימים לכם ביותר. תוכלו לבחור צבעים שונים כמו : לבן, חום או שחור, וכן תוכלו לבחור צבעים יותר נועזים כמו: צהוב, אדום או שתוכלו לבחור את הצבעים הרגועים יותר ירוק, כחול ותכלת. 

עיצוב הבית לתל אביב אינו פשוט כלל. בדרך כלל מדובר על בניינים רבי קומות ועל מרפסות, ויש לבחור מעצב פנים שיודע לשים לב אל הפרטים הקטנים ומכיר היטב את אתגר עיצוב בית לתל אביב. 

ריהוט, הכי חשוב 

בחירת הריהוט היא השלב החשוב ביותר בעיצוב הבית ברמת גן, שכן חשוב לבחור יחד עם מעצבי הפנים את הארונות הקבועים בבית, כמו ארונות המטבח, ארונות קיר בחדרים השונים. 

בשלב השני של עיצוב בית ברמת השרון, יש לדאוג לכך כי ייבחר חדר לכל אחד מבני הבית בו יוסיפו ריהוט כמו: מיטות ועוד, וכן יש לבחור גם ריהוט משלים כמו מקומות אחסון רבים, מתחמי ישיבה שונים.

 עיצוב הבית בשרון ככל עיצוב הבית במרכז אינו פשוט ומצריך מעצב פנים מומלץ.

לעיצוב פנים מושלם אצל המומחית לעיצוב: Betty Jacobson I בטי יעקובסון – תכנון ועיצוב פנים

עיצוב הבית מתחיל עכשיו
בואו ניפגש ונתחיל לעבוד

בטי יעקובסון מעצבת פנים, מומחית בתכנון עיצוב ושיפוץ בתי מגורים. מגיעה לתחום העיצוב לאחר 18 שנה של תפקידים בכירים בתחום ההייטק ומביאה איתה את הסטנדרט הגבוהה והבלתי מתפשר מהתחום. חיה ונושמת את תחום העיצוב בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ובוגרת לימודי תכנון ועיצוב פנים, בעלת סטודיו לעיצוב פנים ברמת השרון שעובד על פרויקטיים בכל חלקי הארץ. בכל פרויקט מושקעת יצירתיות ומחשבה רבה, תוך כדי התחשבות והקשבה מרבית ברצונות והחלומות של הלקוח. הדגש הוא על חוויה טובה, רגועה, שקטה ובטוחה לאורך כל הדרך עד לתוצאה המושלמת.

הצטרפו אליי