- בטי יעקובסון עיצוב פנים -

בטי יעקובסון

על בטי יעקובסון עיצוב פנים

בטי יעקובסון עיצוב פנים היא שם עולה בעולם העיצוב. מעצבת הפנים בטי יעקובסון רואה את עצמה כמגשימת חלומות דרך עיצוב פנים. בטי יעקובסון עיצוב פנים מתמחת בתכנון ועיצוב פנים של בתי מגורים חדשים ומשופצים היא מתגאה בכך שהיא יוצרת בתים יפים שיגרמו לדיירים להתרגש כל בוקר מחדש.

כימיה טובה

עיצוב פנים אמור להביא את האישיות של בני הבית לידי ביטוי מבחינה עיצובית. על מנת להביא לכך צריך לעבוד עם מעצבת פנים טובה על מנת להגשים את החלום בצורה מיטבית. צריך להקדיש מחשבה רבה לכל הפרטים ולהתקדם לעבודה משותפת עם מעצבת פנים לבית רק במקרה ויש לכם כימיה טובה. בתהליך העבודה המשותפת של התכנון עם מעצבת פנים לבית צריך לגבש ביחד את הרעיונות העיצוביים, עד לשביעות רצון משותפת של כל הצדדים המעורבים.

בין אדריכלות ועצוב

אדריכלות מתייחסת לרוב לתכנון הכללי של המבנים ועיצוב פנים לחללים הפנימיים של המבנה הבנוי. תכנון מקיף של הבית בכללותו כדאי לעשות יחד עם מעצבת פנים מומלצת ואדריכל .

עיצוב פנים, רהיטים וחללים מרווחים

לרוב, מעצבת פנים מומלצת תתמקד תחילה בסלון ובמטבח שהם בדרך כלל החללים המעוצבים הגדולים בבית. מעצבת פנים טובה יכולה להציע לעשות שימוש ברהיטים בעלי פונקציות משתנות על מנת למקסם את שטחי החלל בסלון ובחדרי השינה. על מנת וליצור את האשליה של חלל גדול יותר מזה הקיים בפועל, מעצבי פנים עושים שימוש בצבעים חד גוניים ובהירים בכדי להשיג תחושת נוחות של חלל מרווח באופן מלאכותי. כשזה נוגע בבחירת מעצבת פנים מחיר המלצות של ניסיון זו הדרך הטובה ביותר.

לקחת חלק בהתרחשות

בתכנון ועיצוב מטבח יש למצוא פתרונות שיאפשרו לכל בני הבית להיות חלק מהפעילות בכל זמן. על מנת שלא להשאיר את מי שמכין את הארוחה מחוץ להתרחשות ניתן למקם אי שמפריד בין משולש הפעילות לבין אזור הישיבה וכך לא לנתק לגמרי בין האזורים. אי נמוך ורחב יכול לארגן את המרחב המרכזי מבלי להעמיס עליו יתר על המידה.

שיפוץ ועיצוב הבית עם בטי יעקובסון עיצוב פנים

אם אתם שוקלים שיפוץ ועיצוב של הביתאו מחפשים, מעצבת פנים מחיר משתלם, כדאי שתכירו את בטי יעקובסון עיצוב פנים במוקד תפיסתה העיצובית ההנחה שהחלל בו אנו חיים משפיע בצורה ישירה ויומיומית על איכות חיים. בטי יעקובסון עיצוב פנים עם סגנון ייחודי המאופיין בקווים נקיים ובשילוב של תחכום ופשטות.

עיצוב הבית מתחיל עכשיו
בואו ניפגש ונתחיל לעבוד

בטי יעקובסון מעצבת פנים, מומחית בתכנון עיצוב ושיפוץ בתי מגורים. מגיעה לתחום העיצוב לאחר 18 שנה של תפקידים בכירים בתחום ההייטק ומביאה איתה את הסטנדרט הגבוהה והבלתי מתפשר מהתחום. חיה ונושמת את תחום העיצוב בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ובוגרת לימודי תכנון ועיצוב פנים, בעלת סטודיו לעיצוב פנים ברמת השרון שעובד על פרויקטיים בכל חלקי הארץ. בכל פרויקט מושקעת יצירתיות ומחשבה רבה, תוך כדי התחשבות והקשבה מרבית ברצונות והחלומות של הלקוח. הדגש הוא על חוויה טובה, רגועה, שקטה ובטוחה לאורך כל הדרך עד לתוצאה המושלמת.

הצטרפו אליי